INFORMACJE   ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY   PODSTAWÓWKA     M E N U
     
– Z życia szkoły:
Galeria 2017-18-028-1/1
Projekty edukacyjne w gimnazjum — rok szkolny 2017/2018, czyli...
... pogłębianie wiedzy i dobra zabawa dla autorów i publiczności.

7 grudnia 2017 r.
fot. Archiwum Szkoły (aut. Krzysztof Felsmann)
opracowanie: Michał Serwicki
Nie to, co już wiemy, lecz to, co chcemy wiedzieć — świadczy o naszej mądrości.
(Władysław Grzeszczyk, aforysta)
Projekty edukacyjne w gimnazjum — rok szkolny 2017/2018
Uczennice i uczniowie klas gimnazjalnych przedstawili projekty edukacyjne na rok szkolny 2017/2018. Zaprezentowało się pięć zespołów. Cała społeczność klas gimnazjalnych z uwagą i zaciekawieniem przyjęła prezentacje i omówienia przygotowane przez koleżanki i kolegów. Prezenterom udało się zaangażować publiczność i wciągnąć w aktywne uczestnictwo w omawianiu zagadnień.
Zuzanna Patyniak, Gabriela Golonka i Martyna Andrzejczak
Temat: Zaburzenia obsesyjno-kompulsywne.
Projekt edukacyjny był dla nas wspaniałym przeżyciem. Dzięki niemu pogłębiłyśmy swoją wiedzę z dziedziny psychologii, a także wspólnego tworzenia w grupie. W projekt włożyłyśmy sporo pracy i jesteśmy zadowolone z efektu.
✰ ✰ ✰
Beata Sosnowska, Malwina Brodziak, Jakub Napieralski, Michalina Balawender i Aleksy Marek
Temat: Jak radzić sobie z cyberprzemocą?
Czas pracy nad projektem edukacyjnym był jednym z najbardziej stresujących okresów w naszym życiu. Nigdy wcześniej nie pracowaliśmy nad takim poważnym zagadnieniem. Jednym z problemów był dojazd wszystkich osób na miejsce spotkań związanych z pracami projektowymi. Mimo tego zorganizowaliśmy się całkiem dobrze. Zawsze wiedzieliśmy, co zrobić. Szukaliśmy różnych rozwiązań. Myślę, że nasza grupa spisała się nieźle pomimo braku czasu na próby. Nie jestem specjalnie zadowolona z ostatecznego efektu.
✰ ✰ ✰
Dorota Urban, Adrianna Kiełbińska, Joanna Banasik i Sarah Wijatkowska
Temat: Czy szkoła powojenna była efektywniejsza od obecnej?
Nasz temat na pierwszy rzut oka wydawał się łatwy, ale z upływem czasu okazało się, że wcale taki nie był. W ostatecznym dniu miałyśmy wiele wątpliwości co do projektu. Nie wiedziałyśmy, czy się spodoba odbiorcom, czy zaskoczymy jury. Na szczęście widownia od razu włączyła się do rozwiązania problemu, dzięki temu odprężyłyśmy się. Nasza praca nie poszła na marne. Zostałyśmy docenione oraz wiele się nauczyłyśmy.
✰ ✰ ✰
Ponadto podczas prezentacji projektów edukacyjnych omówiono następujące zagadnienia:
  • Temat: Historię piszą przegrani czy zwycięzcy? — Fabian Kaczmarek, Jakub Śliwiński, Amelia Graczyk i Patryk Waciński.
  • Temat: Halloween — zwykła zabawa czy zagrożenie duchowe? — Michał Serwicki, Jakub Witek i Aleksander Gajeński.

KONTAKT